Інновації vs кубування в освіті

2017-04-28

/Files/images/2017/куб0.JPG

За ініціативи начальника відділу освіти Колесникової О.В. 28 квітня у Дергачівській гімназії №3 близько 40 освітян, а саме: директори, заступники ДНВР, працівники відділу освіти мали чудову можливість взяти участь у семінарі з теми «Інновації vs кубування в освіті», який проводив Громовий Віктор Володимирович,голова Координаційної ради Асоціації лідерів освіти України, шеф-редактор порталу «Освітня політика»,експерт з питань освіти.

/Files/images/2017/К куб11JPG.jpg

/Files/images/2017/К куб7.JPG

Мова йшла про головні умови успішності освітніх реформ в Україні: можливість запозичення «практик, які працюють» в Японії, США, Швеції, Туреччині, Молдові та інших країн світу у поєднанні з розробкою власних інноваційних практик.

Були розкриті питання кубізму в сучасних освітніх установах, невикористання «педагогічних молотків» та «пам'ять металу». Доведена абсурдність та антиінноваційність масового каргокульту на прикладах використання флешмобу, портфоліо, формального рейтингування шкіл, класів та учнів, проведення моніторингу та небезпека тестоманії. Саме каргокультні підходи стоять на заваді транзиту успішних практик в навчально-виховний процес закладів освіти країни.

/Files/images/2017/к4.JPG

/Files/images/2017/к5.JPG

Присутні вкотре переконалися, що освіта повинна вчити дітей жити без рамок та стереотипів, виходити за межі «ящика», тримати розум відкритим, критично мислити, творити, використовувати інноваційні технології в навчанні.

/Files/images/2017/куб 12.JPG

Долучитися до обговорення найактуальніших аспектів освітянського простору країни можна за посиланнями: http://education-ua.org, https://www.facebook.com/groups/163082733885643/?hc_ref=SEARCH.

/Files/images/2017/куб10.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 290